zondag 9 september 2012

Kaarten

 De laatste tijd wel kaarten gemaakt maar niet veel op mijn blog geweest. Heb ook veel borduuropdrachten gehad en tijdens de zomer niet veel aan opdrachtkaarten gedaan. Maar hier nog een paar kaarten die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Vandaag gaan we weer lekker verder met freubelen. Heb al diverse sketches liggen die ik voor verschillende opdrachten mag maken.

 Deze kaart gemaakt als designer voor het challengeblog van Ine.

Deze kaart gemaakt voor de verjaardag van mijn zus die deze bloemen erg mooi vind. Dus toen ik de stempel op de stempelruilgroep voorbij zag komen moest ik die hebben.

2 opmerkingen:

  1. De stempel van de bovenste vind ik geweldig! En die onderste hangt hier nog steeds te pronken, prachtig die lathyrus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw super kaartjes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen