dinsdag 3 september 2013

Haakwerk

 
Ja ook ik ben met het haakvirus besmet. Het eerste wat ik gemaakt heb is een deken voor in de box. Kwiebus houd me gezelschap. Lekker warm met dit warme weer.
 
 De deken is af.
Van het garen wat over was en een paar kleurtje extra ben ik aan een tas begonnen. Op internet een leuke steek gevonden en haken maar.
 Elke toer een andere kleur, dat zijn veel draadjes afhechten.
 Binnentas van stof gemaakt.
 En de tas is klaar. Ook nog een hoesje gehaakt voor de haaknaalden.
 Lekker iemand ook zin in een dropje.
 Dropjes zijn klaar.
 Ziet er gezellig uit. Inmiddels is het potje aangevuld.

2 opmerkingen:

  1. Wow Sigrid, wat een leuke haakwerkjes, het resultaat is prachtig, mijn pols is vast gezet, dus haken zit er voor mij niet meer in, dat is te pijnlijk.
    Af en toe een klein bloemetje gaat nog wel.
    Jij hebt prachtige spulletjes gehaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh gaan nog best veel dropjes in zo'n potje dan. Moet ook maar eens een poging gaan wagen, staat al lang op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen