vrijdag 3 februari 2017

Kaart voor challenge Freshly Made Sketches


Deze kaart gemaakt met de sketch 273 van Freshly Made Sketches, vandaag pas voor het eerst van dit blog gehoord. Gelijk deze kaart gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt door met de markers Soft Sky, Pistacho Pudding, Marina Mist op een clearblok te tekenen, daarna met water besproeien en zo een afdruk gemaakt op mijn Wishper White. De randjes van het cardstock heb ik met de inkt Crumb Cake bewerkt. Daarna een dragon uit de set Dragonfly Dreams met versamark gestempeld en daarna bestrooid met silver embossingpoeder, deze met de heattool verhit. Daarna met de die uit de Detailed Dragonfly Thinlits de dragon uitgestanst. Op mijn Whisper White cardstock heb ik een stukje Soft Sky cardstock geplakt, daarop mijn Whispher White cardstock met zelfgemaakte achtergrond. Hierop nog de tekst To a wonderful friend gestempeld deze stempel komt uit de bovengenoemde stempelset. De uitgestanste dragon met een dimensional op de kaart geplakt.

2 opmerkingen:

  1. Beautiful dragonfly....looks wonderful against your soft background!m glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card! I love that dragonfly! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen